Zapisz się!

Cena tego szkolenia wzrośnie za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Nowość na rynku! Szkolenie warsztatowe z pogranicza e-commerce, digital marketingu, analityki i obsługi Klienta.
To szkolenie realizujemy również w formie zamkniętej, czyli możemy przeszkolić cały Twój zespół u Ciebie w firmie lub w naszych salach szkoleniowych!

KLIKNIJ I WYBIERZ SZKOLENIE

Kurs e-commerce

Dowiesz się:

  • jak skutecznie i tanio pozyskiwać Klientów przez internet na usługi
  • Skąd pozyskać wartościowy ruch, który konwertuje
  • Jak szybko i skutecznie zbudować narzędzia do e-marketingu
  • Jak wykorzystać google analytics do zwiększenia obrotów!
  • Jak stworzyć strategie content marketingową
  • Jak skutecznie prowadzić sprzedaż internetową.

Szkolenie realizujemy:

ONLINE, WE WROCŁAWIU, LUB W WYZNACZONYM PRZEZ CIEBIE MIEJSCU

8 godzin (po 45 minut)
10:00-17:00 (terminy dostępne są w trakcie rejestracji)

ostatnie 4 wolne miejsca

ZAREJESTRUJ SIĘ NA SZKOLENIE

499 zł netto - online

799 zł netto - stacjonarnie


Do szkolenia proponujemy również konsultacje e-commerce lub e-marketingu online w promocyjnej cenie 200 zł netto/h zamiast 400 zł

PROGRAM SZKOLENIA

Dowiesz się:

  • jak skutecznie i tanio pozyskiwać Klientów przez internet na usługi
  • Skąd pozyskać wartościowy ruch, który konwertuje
  • Jak szybko i skutecznie zbudować narzędzia do e-marketingu
  • Jak wykorzystać google analytics do zwiększenia obrotów!
  • Jak stworzyć strategie content marketingową
  • Jak skutecznie prowadzić sprzedaż internetową.

Szkolenie realizujemy:

ONLINE, WE WROCŁAWIU, LUB W WYZNACZONYM PRZEZ CIEBIE MIEJSCU

8 godzin (po 45 minut)
10:00-17:00 (terminy dostępne są w trakcie rejestracji)

ostatnie 4 wolne miejsca

ZAREJESTRUJ SIĘ NA SZKOLENIE

499 zł netto - online

799 zł netto - stacjonarnie


Do szkolenia proponujemy również konsultacje e-commerce lub e-marketingu online w promocyjnej cenie 200 zł netto/h zamiast 400 zł

PROGRAM SZKOLENIA

Dla kogo?

  • Właściciele sklepów internetowych gotowi poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę
  • Kadra zarządzająca sklepami
  • Przedsiębiorcy poszukujących nowych zleceń na realizowane usługi
  • Osoby lub firmy planujące rozpocząć sprzedaż internetową
  • Osoby planujące podjęcie pracy w biznesie internetowym
  • Wszyscy zainteresowani pozyskaniem Klientów za pośrednictwem e-marketingu.

Sprzedaż internetowa w Polsce to rynek o obrotach ponad 100 MLD złotych rocznie!


Tylko na Allegro, jedynie w kategorii nawozy do roslin e-sklepy w 2020 roku sprzedały swoje produkty za ponad 100 milionów złotych, a najlepszy sprzedawca wygenerował ponad milion złotych przychodu na sprzedaży tylko jednego produktu!

Dlaczego warto?

Realne case study

Podczas szkolenia pokażę Ci jak w ciągu pierwszych 13 miesięcy działalności pozyskałem ponad 1600 Klientów (w 95% Klientów biznesowych), którzy łącznie wygenerowali ponad 1,2 miliona złotych przychodu.

Udało mi się to bez działu handlowego, niekończących się spotkań z Klientami, telefonów na oślep, czy mailingów wysyłanych do potężnej bazy, a to wszystko z budżetem 1500 zł na start.

Zainteresowany/Zainteresowana?

ZAREJESTRUJ SIĘ NA SZKOLENIE

Sprzedaż internetowa w Polsce to rynek o obrotach ponad 100 MLD złotych rocznie!


Tylko na Allegro, jedynie w kategorii nawozy do roslin e-sklepy w 2020 roku sprzedały swoje produkty za ponad 100 milionów złotych, a najlepszy sprzedawca wygenerował ponad milion złotych przychodu na sprzedaży tylko jednego produktu!

Dlaczego warto?

Czego dowiesz się

na szkoleniu?

  • Jak wygląda rynek sprzedaży online w Twojej branży
  • Które produkty i kategorie Klienci kupują najchętniej
  • W jaki sposób zainwestowałem ponad 250 000 zł w działania e-marketingowe mojej firmy, zaczynając z budżetem 1500 zł na start!
  • Jak sprzedawać usługi przez internet
  • Z jakich narzędzi korzystam automatyzując proces sprzedaży
  • Jak znaleźć nisze i co zrobić aby sprzedawać więcej
  • Jak zbudować skuteczny lejek konwersji
  • Zaprezentuje wnioski z zainwestowanych ponad 900 000 zł w e-marketing
  • Jakie są trendy sprzedaży i sezonowość w Twojej branży
  • Które słowa kluczowe są najpopularniejsze, czego i jak szukają Twoi Klienci,
  • W jakich dniach i godzinach Klienci kupują najchętniej Twoje produkty i kiedy powinieneś się reklamować aby sprzedawać najwięcej
  • Jak samodzielnie zbudować stronę sprzedażową Twojej usługi/produktu
  • Jak zbudować i zarządzać sklepem internetowym, które oprogramowanie sklepowe będzie dla Ciebie najlepsze
  • Jak opracować strategie content marketingu
  • Które kanały marketingowe są najefektywniejsze i jak mierzyć skuteczność działań promocyjnych.
  • Jak przygotować e-sklep do RODO

W ramach kursu e-commerce otrzymasz:

8 godzin szkoleniowych z doświadczonym trenerem, ekspertem ebiznesu!

Networking z uczestnikami szkolenia.

Bardzo często na szkoleniach przedsiębiorcy poznają swoich przyszłych pracowników lub wspólników!

Materiały drukowane i online

Certyfikat ukończenia szkolenia

Przerwy kawowe i lunch
(podczas szkolenia stacjonarnego)

Praktyczne przykłady, które pozwolą Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennej pracy

Zapisz się!

Kim jestem?

Maciej Drzewiecki

Zajęcia z obszaru e-commerce

Nazywam się Maciej Drzewiecki. Uwielbiam e-commerce, social media i nowe technologie! Pracowałem zarówno po stronie Klienta jak i agencji interaktywnej. Od ponad 10 lat pracuje w branży e-commerce.


Korzystając z narzędzi marketingu internetowego, zbudowałem od zera jedną z największych firm szkoleniowo-wdrożeniowych w Polsce specjalizującą się w Ochronie Danych Osobowych - Kuznia-kadr.pl.


Pozyskałem przez internet ponad 5 500 Klientów (w 95% Klientów biznesowych). Przełożyło się to na ponad 2 miliony przychodu, bez udziału handlowców, spotkań, niekończących się telefonów, ogromnego zespołu. Zaczynałem z budżetem marketingowym 1 500 zł... z tego budżetu wygenerowałem 20 000 zł przychodu, następnie 8 000, 16 000 aż do ponad 950 000 zł. Łącznie przez pół roku zainwestowałem w e-marketing 200 000 zł (zaczynając od 2 000 zł). Teraz wiem, co działa! Na co zwracać uwagę, jak optymalizować kampanie reklamowe, jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży, co zrobić, aby osiągnąć wysoką konwersję i więcej sprzedawać. Nauczę Cię tego! W ubiegłych latach doradzałem m. in. Galerii Dominikańskiej, Grupie Selena (jeden z największych producentów piany poliuretanowej na świecie), czy też Grupie Impel ( lider w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingowych dla przedsiębiorstw i instytucji).

Prowadziłem zajęcia na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Akademii Górniczo-Hutniczej w Warszawie, Politechnice Wrocławskiej. Występowałem na największych konferencjach, związanych z marketingiem internetowym w Polsce (np. Internet Beta, SemKRK). W ramach konkursu semKRK Awards jako sędzia oceniałem kampanie reklamowe w Google największych Polskich agnecji.
W przeciągu ostatnich pięciu lat wygenerowałem dla moich Klientów dodatkowe 200 mln złotych przychodu.


W czym mogę Ci pomóc?


- Konsultacje e-marketingowe Twoich działań

- Dedykowane szkolenie/konsultacje/warsztaty dla Twoich Pracowników lub Ciebie,

- Zapraszam Ciebie również na jedno z moich otwartych szkoleń stacjonarnych,

- Poprowadzę również prelekcje na temat e-commerce/e-marketingu lub mojego biznesu na Twoim wydarzeniu!


Nazywam się Maciej Drzewiecki.

Nazywam się Maciej Drzewiecki.

Uwielbiam e-commerce, social media i nowe technologie! Pracowałem zarówno po stronie Klienta jak i agencji interaktywnej. Od ponad 12 lat pracuje w branży

e-commerce.


Korzystając z narzędzi marketingu internetowego, zbudowałem od zera jedną z największych firm szkoleniowo-wdrożeniowych w Polsce specjalizującą się w Ochronie Danych Osobowych - Kuznia-kadr.pl.


Pozyskałem przez internet ponad 5 500 Klientów (w 95% Klientów biznesowych). Przełożyło się to na ponad 2 miliony przychodu, bez udziału handlowców, spotkań, niekończących się telefonów, ogromnego zespołu. Zaczynałem z budżetem marketingowym 1 500 zł...

Z tego budżetu wygenerowałem 20 000 zł przychodu, następnie 8 000, 16 000 aż do ponad 950 000 zł. Łącznie przez pół roku zainwestowałem w e-marketing 200 000 zł (zaczynając od 2 000 zł). Teraz wiem, co działa! Na co zwracać uwagę, jak optymalizować kampanie reklamowe, jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży, co zrobić, aby osiągnąć wysoką konwersję i więcej sprzedawać. Nauczę Cię tego!

W ubiegłych latach doradzałem m. in. Galerii Dominikańskiej, Grupie Selena (jeden z największych producentów piany poliuretanowej na świecie), czy też Grupie Impel ( lider w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingowych dla przedsiębiorstw i instytucji).

Prowadziłem zajęcia na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Akademii Górniczo-Hutniczej w Warszawie, Politechnice Wrocławskiej. Występowałem na największych konferencjach, związanych z marketingiem internetowym w Polsce (np. Internet Beta, SemKRK). W ramach konkursu semKRK Awards jako sędzia oceniałem kampanie reklamowe w Google największych Polskich agencji.
W przeciągu ostatnich pięciu lat wygenerowałem dla moich Klientów dodatkowe 200 mln złotych przychodu.


W czym mogę Ci pomóc?


- Konsultacje e-marketingowe Twoich działań

- Dedykowane szkolenie/konsultacje/warsztaty dla Twoich Pracowników lub Ciebie,

- Zapraszam Ciebie również na jedno z moich otwartych szkoleń stacjonarnych,

- Poprowadzę również prelekcje na temat e-commerce/e-marketingu lub mojego biznesu na Twoim wydarzeniu!

Sprawdź moje referencje!

Michał Kędzia

Dyrektor Generalny

Zaświadczam, że w dniach 11.10.2019 r. i 14.10.2019 r pracownicy firmy Activa Polska sp. z o.o. (lider sprzedaży Grillów w Polsce) uczestniczyli w dedykowanym szkoleniu “Manager E-commerce” organizowanym przez firmę Kuznia-kadr.pl).

Wykonawcę wybraliśmy ponieważ chcieliśmy aby prowadzący przeanalizował dokładnie naszą branżę i aby program był dostosowany do miejsca w którym jesteśmy.


Z jakości zrealizowanych usług szkoleniowych jestem bardzo zadowolony, zarówno warstwa merytoryczna, przygotowane materiały dydaktyczne oraz atmosfera prowadzonego szkolenia stały na bardzo wysokim poziomie. Polecam firmę kuznia-kadr.pl i organizowane przez firmę szkolenia.

dr Aneta Szymańska

Dyrektor studiów podyplomowych i MBA

Pan Maciej Drzewiecki prowadził zajęcia z przedmiotu „technologia w e-commerce” na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.


Prowadzący wykazał się w opinii słuchaczy szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć. Wiedzą przekazywana była w sposób przystępny i interesujący.


Jako Dyrektor studiów miałam przyjemność nadzorować ustaleń z prowadzącym, współpraca ta przebiegła niezwykle sprawnie.


Zajęcia oraz przygotowane materiały ocenione został jako bardzo przydatne a prowadzący chętnie służył pomocą

Zaświadczam, że w dniu 11.06.2019 r. pracownicy firmy Adamed Pharma S.A. (jedna z największych firm farmaceutycznych w Polsce). uczestniczyli w szkoleniu “Nowoczesna Sprzedaż Produktów i Usług przez Internet” organizowanym przez firmę Kuznia-kadr.pl.

Wykonawcę wybraliśmy ponieważ zależało nam na praktycznym szkoleniu opartym o case study i warsztaty.
Z jakości zrealizowanych usług szkoleniowych jestem bardzo zadowolona, zarówno warstwa merytoryczna, przygotowane materiały dydaktyczne oraz atmosfera prowadzonego szkolenia stały na bardzo wysokim poziomie. Polecam firmę kuznia-kadr.pl i organizowane przez firmę szkolenia.

Starszy Kierownik ds. nowoczesnych kanałów komunikacji

Kinga Mocarska

Referencje w PDF
Referencje w PDF
Referencje w PDF

Anna Pełdiak

Kordynator Projektu

Zaświadczam, że w dniach od 15.05.2019 r. do 25.05.2019 r. firma MA Maciej Drzewiecki (właściciela marki kuznia-kadr.pl) przeprowadziła 3 szkolenia na zlecenie Fundacji Inicjowania Rozwoju Społecznego z siedzibą w Poznaniu, z tematów: Digital Marketingu, Social Media i Aplikacji Społecznościowych w łącznym wymiarze 72 godzin.


Z jakości zrealizowanych usług szkoleniowych jestem bardzo zadowolona, zarówno warstwa merytoryczna jak i warunki techniczne prowadzonego szkolenia stały na wysokim poziomie. Polecam firmę kuznia-kadr.pl
i organizowane przez firmę szkolenia.

Barbara Grodowska

Dyrektor departamentu innowacji i Rozwoju Biznesu

Serdecznie dziękujemy za przyjęcie zaproszenia i Pański osobisty wkład w merytoryczną stronę konferencji "e-commerce, e=pieniądz i kryptowaluty", która odbyła się w dniu 27 czerwca 2019 r. w Krakowie.


Pana wystąpienie: "Rozwiązania e-commerce w działalności eksportowej przedsiębiorstwa" i studium przypadku :Jak w pół roku zbudowałem firmę wartą 3.5 miliona" stanowiło istotny wkład merytoryczny i zostało wysoko ocenione przez uczestników wydarzenia.

Radosław Panas

Dyrektor działu organizacji szkoleń

Syntea SA z siedzibą w Lublinie potwierdza, że Pan Maciej Drzewiecki w okresie od 2013-04-06 r. do 2013-09-15 r. na zlecenie Syntea SA przeprowadził w charakterze Trenera szkolenia z zakresu Negocjacji i e-marketingu w łącznym wymiarze 100 godzin.


Obowiązki powierzone przez Syntea SA zostały wypełnione z należytą starannością i sumiennością.

Szkolenie odznaczało się wysokim poziomem merytorycznym oraz przyjazną atmosferą. Syntea bardzo dobrze ocenia zrealizowaną usługę

Referencje w PDF
Referencje w PDF
Referencje w PDF

Jarosław Królewski

Ewa Mielczarek

Prezes Zarządu Fundacji Atena

Pan Maciej Drzewiecki przeprowadził szkolenie „Nowoczesna sprzedaż w internecie” dla 40 osób z Fundacji Atena w Oławie. Szkolenie zostało przeprowadzone z wyjątkowo należytą starannością i sumiennością. Odznaczało się wysokim poziomem merytorycznym i przyjazną atmosferą. Polecam szkolenia Pana Macieja.

Andrzej Tokarski

Prezes Zarządu, Europejska Grupa Doradcza

Europejska Grupa Doradcza ma przyjemność poświadczyć, iż Pan Maciej Drzewiecki przeprowadził na zlecenie naszej firmy szkolenia z zakresu „sprzedaży internetowej” w wymiarze 240 godzin dla 2 grup liczących łącznie 19 osób. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy Pana Macieja Drzewieckiego jako profesjonalnego trenera. Jesteśmy przekonani, iż każdy kto będzie współpracować z nim, będzie usatysfakcjonowany zarówno jego umiejętnościami jak i efektami prowadzonego przez niego szkolenia

Maciej Drzewiecki prowadził zajęcia z przedmiotu e-commerce w ramach kierunku "Digital Marketing" na Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie. Prowadzący w ankiecie przeprowadzonej po kursie wśród słuchaczy, otrzymał bardzo wysoką ocenę. Studenci docenili szeroką wiedzę, bardzo ciekawe zajęcia praktyczne i case study oparte o aktualne dane. Jako opiekun merytoryczny kierunku rekomenduję Macieja jako osobę wyróżniającą się wiedzą ekspercką z obszaru e-commerce.

Twórca i opiekun kierunku "Digital Marketing" na AGH w Krakowie/ CEO Synerise

Referencje w PDF
Referencje w PDF
Referencje w PDF

Zobacz co mówią o mnie inni

Sprawdź dostępne terminy:

Sprawdź miejsca i terminy

Kliknij w przycisk aby sprawdzić

Zapytaj o najbliższy termin

Wrocław

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Centrum Konferencyjne Q Hotel****,

ul. Zaolziańska 2

Chcę się zapisać

Online - na żywo

Chcę się zapisać

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Zapisz się teraz!

26.03.2020

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Warszawa

Chcę się zapisać

Golden Floor Tower,

ul. Chłodna 51

2.4.2020

Katowice

Chcę się zapisać

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Hotel Marriott,

ul. Uniwersytecka 13

24.03.2020

Wrocław

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Centrum Konferencyjne Q Hotel****,

ul. Zaolziańska 2

Chcę się zapisać

27.02.2020

Kraków

Chcę się zapisać

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Office & cowork Centre,

ul. Racławicka 58

9.04.2020

Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez internet

Poznań

Hotel Mercure,

ul. Roosevelta 20

Chcę się zapisać
Zapisz się teraz!

Zaufali nam m.in.:

Pracowaliśmy dla największych firm w Polsce, samorządów, jednostek budżetowych i uczelni.

Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

Poznaj mnie lepiej dzięki moim social mediom.

Skontaktuj się ze mną za pomocą słuchawki umieszczonej w lewym dolnym rogu ekranu.

Napisz do mnie wiadomość prywatną lub maila i dopytaj o moją ofertę.

Zapraszam na moje social media

KONTAKT

MA Maciej Drzewiecki

właściciel marki Kuznia-kadr.pl

NIP: 88 11 47 54 74


Tel.: +48 508 749 228


biuro@kuznia-kadr.pl


Firma wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.02/00051/2019

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest:


MA Maciej Drzewiecki (właściciel marki kuznia-kadr.pl)

z siedzibą w Kiełczowie (k. Wrocławia), przy ul. Złotej 15C. NIP: 88-114-754-74.

tel. +48 508 749 228, e-mail: biuro@kuznia-kadr.pl


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera polityka prywatności.