Prezycyjne działania
6 000 Klientów
Oferty z 10 TU
Kreatywne podejście
Clear Value for Your
Target Customer
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life. A few words about your product/offer. Explain how your product will improve your customer's life.
Explain how your product will improve your customer's life. A few words about your product/offer.
+500
Short description
+10.000
Short description
+60
Short description
Nazywam się Maciej Drzewiecki. Uwielbiam e-commerce, social media i nowe technologie! Pracowałem zarówno po stronie Klienta jak i agencji interaktywnej.Zbudowałem od zera jedną z największych firm szkoleniowo-wdrożeniowych w Polsce specjalizującą się w Ochronie Danych Osobowych - Kuznia-kadr.pl.Tylko od marca 2018 roku pozyskałem przez internet ponad 1600 Klientów (w 95% Klientów biznesowych). Przełożyło się to na ponad 950 000 zł przychodu, bez udziału handlowców, spotkań, niekończących się telefonów, ogromnego zespołu. Zaczynałem z budżetem marketingowym 2 000 zł... z tego budżetu wygenerowałem 20 000 zł przychodu, następnie 8 000, 16 000 aż do ponad 950 000 zł. Łącznie przez pół roku zainwestowałem w e-marketing 200 000 zł (zaczynając od 2 000 zł). Teraz wiem co działa! Na co zwracać uwagę, jak optymalizować kampanie reklamowe, jak zbudować skuteczny lejek sprzedaży,
O mnie
Jak wygląda proces?
3 etapy:
1
2
Kontakt
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features.
Spotkanie Online/tradycyjne
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features.
3
Przygotowanie oferty i rozpoczęcie współpracy
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features.
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life. A few words about your product/offer.
Skontaktuj się ze mną
or
or