Szkoła online “Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez Internet”

Włącz video poniżej i sprawdź w jaki sposób, dzięki wiedzy z tego kursu pozyskałem w automatyczny sposób 1300 Klientów i ponad milion złotych przychodu.

Oglądnij webinar.
nie czekaj dołącz do szkoły

Dołącz do szkoły

Zamykam zapisy 30 stycznia o 20:00

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Zamykam zapisy 30 maja o 20:00

Zamykam zapisy 30 maja o 20:00

Dowiedz się jak skutecznie sprzedawać produkty i usługi przez Internet

E-commerce w Polsce

Sprzedaż internetowa w Polsce to rynek o obrotach ponad 60 MLD złotych rocznie! Tylko na Allegro, jedynie w kategorii Telewizory w 2019 r. firmy sprzedały swoje produkty za 176 milionów złotych a największy sprzedawca w tym okresie wygenerował 12 milionów zł obrotu!

Gwarancja jakości!
Jeżeli nie spełnię Twoich oczekiwań, do 30 dni zwracam 100% wpłaty

- jak skutecznie i tanio pozyskiwać Klientów przez internet na usługi,
- skąd pozyskać wartościowy ruch, który konwertuje,

- jak wykorzystać google analytics do zwiększenia obrotów!

- jak stworzyć strategie content marketingową,

- jak skutecznie prowadzić sklep internetowy.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Program szkoły sprzedaży online

Poniżej zapoznaj się z programem szkoły, to 12 tygodni szkoleń online + mojej bezpośredniej opieki nad Twoimi postępami

Wstęp - Zasady współpracy,
Analiza konkurencji i rynku sprzedaży produktów i usług przez Internet

Analiza sprzedaży produktów w e-commerce

Analiza sprzedaży producentów w e-commerce

Analiza sprzedaży kategorii w e-commerce,

Narzędzia do analizy popularności poszczególnych branż,

Analiza sprzedaży w konkurencyjnych sklepach internetowych,

Analiza sprzedaży konkurencyjnych firm usługowych,

Optymalizacja oferty na podstawie danych statystycznych.


Budowa skutecznego systemu do pozyskiwania Klientów online

Narzędzia do pozyskiwania Klientów przez Internet,

Analiza UI/UX przykładowej strony i sklepu internetowego,

Dobre praktyki w projektowaniu e-sklepów i stron internetowych,

Zasady projektowania strony do pozyskiwania Klientów na usługi,

Zasady projektowania sklepu internetowego.

Budujemy stronę sprzedażową i sklep internetowy

Jak zbudować skuteczną stronę do pozyskiwania Klientów,

Jak zbudować skuteczny sklep do pozyskiwania Klientów,

Jak wdrożyć google analytics na stronę lub sklep internetowy,

Integracja strony lub sklepu z Livechat,

Integracja strony lub sklepu z callpage,

Integracja strony lub sklepu z Google Tag Manager,

Integracja strony lub sklepu z Google Ads,

Integracja strony lub sklepu z Facebook Pixel,

Integracja strony lub sklepu z narzędziem do wysyłania web push,

Jak monitorować Klientów na stronie którzy nie pozostawili do siebie kontaktu?

Moduł #1

Moduł #2

Moduł #3

Kampanie reklamowe w Google ADS,


SEM - przygotowanie i optymalizacja kampanii w adwords,

Jak przygotować skuteczną kampanię remarketingową,
Jak przygotować kampanię banerową, Jak napisać skuteczną reklamę w wyszukiwarce,

Case study z optymalizacji budżetu ponad 200 000 zł na google ads w ostatnie 6 miesięcy).

Marketing Automation w lejku konwersji


Wybór oprogramowanie do marketing automation,

Integracja rozwiązania ze stroną lub sklepem internetowym,

Czym jest CRM i jak z niego korzystać w e-commerce,

Wiadomości dynamiczne, dynamiczny content na stronie internetowej,

Jak przygotować automatyzacje w e-sklepie.

Pozyskanie ruchu do Twojego automatycznego systemu pozyskiwania Klientów

SEO - optymalizacja sklepu internetowego zgodnie z algorytmem google,

FB ADS

Jak stworzyć grupy docelowe na Facebook,

Czym jest looklike,

Jak działa remarketing,

jak samemu przygotować kampanię remarketingową,

Porównywarki cenowe (możliwości promocji, bidowanie produktów) Afiliacje (najpopularniejsze platformy do afiliacji).

Moduł #4

Moduł #5

Moduł #6

Analityka w sklepie internetowym i na stronie internetowej


Poprawna integracja google analytics ze sklepem internetowym

Najważniejsze raporty w google analytics

Optymalizacja działań na podstawie danych analitycznych

Jednolity plik kontrolny e-commerce

Sprzedawanie poprzez webinar



Wybór sprzętu do nagrywania webinarów,

Wybór oprogramowania do webinarów,

Kampania reklamowa dla promocji webinarów,

Remarketing w webinarze.

Copywriting w e-commerce



Jak napisać prawidłowy opis produktu

Jak napisać prawidłowy opis usługi

Pisanie tekstów pod SEO

Strategia content marketingowa.

Moduł #7

Moduł #8

Moduł #9

Moduł #10

Moduł #10

Moduł #12

Przygotowanie firmy do RODO



Pakiet wzorów dokumentów koniecznych do wdrożenia w firmie,

Skalowanie rozwoju sprzedaży w Twojej firmie


optymalizowanie ofert sprzedażowych,
optymalizowanie kampanii reklamowych,

Zakończenie szkolenia



podsumowanie i rozdanie certyfikatów

Moduł #11

Wybierz jeden z dwóch pakietów!

Jaka jest cena programu?


- 12 tygodni lekcji, - 1200 zł

- cotygodniowe zadania, - 500 zł

- wsparcie na zamkniętej grupie na facebooku, - 1000 zł

- raz w miesiącu zamknięty webinar na którym robimy zamknięte specjalistyczne szkolenie - 1000 zł

- 2 godziny konsultacji ze mną online - 1000 zł

- Dostęp do narzędzia analitycznego Tradewatch na 3 miesiące - 300 zł

30 dni darmowy w aplikacji Landingi.pl i 15% rabatu na zawsze

Gwarancja jakości!
Jeżeli nie spełnię Twoich oczekiwań do 30 dnia programu zwracam 100% wpłaty

Pakiet STANDARD

Wartość 5 000 zł!

Cena do 30 maja
497 zł

DOŁĄCZAM DO PROGRAMU

Gwarancja jakości!
Jeżeli nie spełnię Twoich oczekiwań, do 30 dnia programu zwracam 100% wpłaty

DOŁĄCZAM DO PROGRAMU

Cena do 30 maja
3800 zł

Wartość 11 000 zł!


- 12 tygodni lekcji, - 1200 zł

- cotygodniowe zadania, - 500 zł

- wsparcie na zamkniętej grupie na facebooku, - 1000 zł

- raz w miesiącu zamknięty webinar na którym robimy zamknięte specjalistyczne szkolenie - 1000 zł

- 2 godziny konsultacji ze mną online - 1000 zł

- Dostęp do narzędzia analitycznego Tradewatch na 3 miesiące - 300 zł

30 dni darmowy w aplikacji Landingi.pl i 15% rabatu na zawsze

+ Całodniowe szkolenie z Nowoczesnej Sprzedaży Internetowej w Twojej firmie o wartości 6000 zł

Pakiet PREMIUM

Sprawdź co Klienci mówią o moich szkoleniach

Sprawdź moje referencje

Na szkolenie Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez Internet delegowałem cały zespół e-commerce, pracujący przy naszych projektach interaktywnych. Maciej Drzewiecki okazał się przede wszystkim praktykiem. Bezcenne jest doświadczenie jakie nabył inwestując kilkaset tysięcy złotych w działania e-marketingowe. Ze współpracy jesteśmy bardzo zadowoleni. Warto zainwestować swój czas by przekonać się osobiście, że to trafiona inwestycja w rozwój Zespołu.

Marcin Gocha

Maciej Drzewiecki prowadził zajęcia z przedmiotu
„e-commerce” w ramach kierunku "Digital Marketing" na Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie. Prowadzący w ankiecie przeprowadzonej po kursie wśród słuchaczy, otrzymał bardzo wysoką ocenę. Studenci docenili szeroką wiedzę, bardzo ciekawe zajęcia praktyczne i case study oparte o aktualne dane. Jako opiekun merytoryczny kierunku rekomenduję Macieja jako osobę wyróżniającą się wiedzą ekspercką z obszaru e-commerce.

Jarosław Królewski

Prezes Zarządu Grupa Moda S.A.

Twórca i opiekun kierunku „Digital Marketing” na AGH w Krakowie/CEO Synerise

Dołącz do programu Standard Klikając w przycisk poniżej

Gotowy na pierwszą lekcje?

DOŁĄCZAM DO PROGRAMU

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest: MA Maciej Drzewiecki (właściciel marki kuznia-kadr.pl) z siedzibą w Kiełczowie (k. Wrocławia), przy ul. Złotej 15C. NIP: 88-114-754-74. Tel. +48 508 749 228, e-mail: biuro@kuznia-kadr.pl
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera polityka prywatności. Zachęcamy również do zapoznania się z Polityką zwrotów i anulacji
Tutaj dostępny jest regulamin: Regulamin