Oglądnij webinar.
nie czekaj dołącz do szkoły
Zamykam zapisy 30 maja o 20:00
Sprzedaż internetowa w Polsce to rynek o obrotach ponad 60 MLD złotych rocznie! Tylko na Allegro, jedynie w kategorii Telewizory w 2019 r. firmy sprzedały swoje produkty za 176 milionów złotych a największy sprzedawca w tym okresie wygenerował 12 milionów zł obrotu!
Gwarancja jakości!
Jeżeli nie spełnię Twoich oczekiwań, do 30 dni zwracam 100% wpłaty
- jak skutecznie i tanio pozyskiwać Klientów przez internet na usługi,
- skąd pozyskać wartościowy ruch, który konwertuje,
- jak wykorzystać google analytics do zwiększenia obrotów!
- jak stworzyć strategie content marketingową,
- jak skutecznie prowadzić sklep internetowy.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
Wstęp - Zasady współpracy,
Analiza konkurencji i rynku sprzedaży produktów i usług przez Internet
Analiza sprzedaży produktów w e-commerce
Analiza sprzedaży producentów w e-commerce
Analiza sprzedaży kategorii w e-commerce,
Narzędzia do analizy popularności poszczególnych branż,
Analiza sprzedaży w konkurencyjnych sklepach internetowych,
Analiza sprzedaży konkurencyjnych firm usługowych,
Optymalizacja oferty na podstawie danych statystycznych.
Budowa skutecznego systemu do pozyskiwania Klientów online
Narzędzia do pozyskiwania Klientów przez Internet,
Analiza UI/UX przykładowej strony i sklepu internetowego,
Dobre praktyki w projektowaniu e-sklepów i stron internetowych,
Zasady projektowania strony do pozyskiwania Klientów na usługi,
Zasady projektowania sklepu internetowego.
Budujemy stronę sprzedażową i sklep internetowy
Jak zbudować skuteczną stronę do pozyskiwania Klientów,
Jak zbudować skuteczny sklep do pozyskiwania Klientów,
Jak wdrożyć google analytics na stronę lub sklep internetowy,
Integracja strony lub sklepu z Livechat,
Integracja strony lub sklepu z callpage,
Integracja strony lub sklepu z Google Tag Manager,
Integracja strony lub sklepu z Google Ads,
Integracja strony lub sklepu z Facebook Pixel,
Integracja strony lub sklepu z narzędziem do wysyłania web push,
Jak monitorować Klientów na stronie którzy nie pozostawili do siebie kontaktu?
Kampanie reklamowe w Google ADS,
SEM - przygotowanie i optymalizacja kampanii w adwords,
Jak przygotować skuteczną kampanię remarketingową,
Jak przygotować kampanię banerową, Jak napisać skuteczną reklamę w wyszukiwarce,
Case study z optymalizacji budżetu ponad 200 000 zł na google ads w ostatnie 6 miesięcy).
Marketing Automation w lejku konwersji
Wybór oprogramowanie do marketing automation,
Integracja rozwiązania ze stroną lub sklepem internetowym,
Czym jest CRM i jak z niego korzystać w e-commerce,
Wiadomości dynamiczne, dynamiczny content na stronie internetowej,
Jak przygotować automatyzacje w e-sklepie.
Pozyskanie ruchu do Twojego automatycznego systemu pozyskiwania Klientów
SEO - optymalizacja sklepu internetowego zgodnie z algorytmem google,
FB ADS
Jak stworzyć grupy docelowe na Facebook,
Czym jest looklike,
Jak działa remarketing,
jak samemu przygotować kampanię remarketingową,
Porównywarki cenowe (możliwości promocji, bidowanie produktów) Afiliacje (najpopularniejsze platformy do afiliacji).
Analityka w sklepie internetowym i na stronie internetowej
Poprawna integracja google analytics ze sklepem internetowym
Najważniejsze raporty w google analytics
Optymalizacja działań na podstawie danych analitycznych
Jednolity plik kontrolny e-commerce
Sprzedawanie poprzez webinar
Wybór sprzętu do nagrywania webinarów,
Wybór oprogramowania do webinarów,
Kampania reklamowa dla promocji webinarów,
Remarketing w webinarze.
Copywriting w e-commerce
Jak napisać prawidłowy opis produktu
Jak napisać prawidłowy opis usługi
Pisanie tekstów pod SEO
Strategia content marketingowa.
Przygotowanie firmy do RODO
Pakiet wzorów dokumentów koniecznych do wdrożenia w firmie,
Skalowanie rozwoju sprzedaży w Twojej firmie
optymalizowanie ofert sprzedażowych,
optymalizowanie kampanii reklamowych,
Zakończenie szkolenia
podsumowanie i rozdanie certyfikatów
- 12 tygodni lekcji, - 1200 zł
- cotygodniowe zadania, - 500 zł
- wsparcie na zamkniętej grupie na facebooku, - 1000 zł
- raz w miesiącu zamknięty webinar na którym robimy zamknięte specjalistyczne szkolenie - 1000 zł
- 2 godziny konsultacji ze mną online - 1000 zł
- Dostęp do narzędzia analitycznego Tradewatch na 3 miesiące - 300 zł
30 dni darmowy w aplikacji Landingi.pl i 15% rabatu na zawsze
Gwarancja jakości!
Jeżeli nie spełnię Twoich oczekiwań do 30 dnia programu zwracam 100% wpłaty
Gwarancja jakości!
Jeżeli nie spełnię Twoich oczekiwań, do 30 dnia programu zwracam 100% wpłaty
- 12 tygodni lekcji, - 1200 zł
- cotygodniowe zadania, - 500 zł
- wsparcie na zamkniętej grupie na facebooku, - 1000 zł
- raz w miesiącu zamknięty webinar na którym robimy zamknięte specjalistyczne szkolenie - 1000 zł
- 2 godziny konsultacji ze mną online - 1000 zł
- Dostęp do narzędzia analitycznego Tradewatch na 3 miesiące - 300 zł
30 dni darmowy w aplikacji Landingi.pl i 15% rabatu na zawsze
+ Całodniowe szkolenie z Nowoczesnej Sprzedaży Internetowej w Twojej firmie o wartości 6000 zł
Na szkolenie Nowoczesna sprzedaż produktów i usług przez Internet delegowałem cały zespół e-commerce, pracujący przy naszych projektach interaktywnych. Maciej Drzewiecki okazał się przede wszystkim praktykiem. Bezcenne jest doświadczenie jakie nabył inwestując kilkaset tysięcy złotych w działania e-marketingowe. Ze współpracy jesteśmy bardzo zadowoleni. Warto zainwestować swój czas by przekonać się osobiście, że to trafiona inwestycja w rozwój Zespołu.
Marcin Gocha
Maciej Drzewiecki prowadził zajęcia z przedmiotu
„e-commerce” w ramach kierunku "Digital Marketing" na Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie. Prowadzący w ankiecie przeprowadzonej po kursie wśród słuchaczy, otrzymał bardzo wysoką ocenę. Studenci docenili szeroką wiedzę, bardzo ciekawe zajęcia praktyczne i case study oparte o aktualne dane. Jako opiekun merytoryczny kierunku rekomenduję Macieja jako osobę wyróżniającą się wiedzą ekspercką z obszaru e-commerce.
Jarosław Królewski